Sivut

tiistai 26. elokuuta 2014

Ilman luottamusta meillä ei oo mitään

collage
KREIKKA 380 elokuuta 040 elokuuta 036 elokuuta 034 KREIKKA 378 elokuuta 012

Välillä miusta tuntuu siltä, kun kirjotan tänne blogiin, että juttua tulee ihan mielin ja määrin, mutta joskus on taas niitä päiviä (liian usein), kun miusta tuntuu, et tuijotan tätä näyttöä ihan sanottamana ja mietin, että "mitähän hittoa miun pitäs nyt kertoa"? Okei, en tahdo tulla postailemaan ihan turhaan, mutta oli miul nytkin toisaalta ihan niiku jotain postailun aihetta, esim päivänasu ja nuo ihanat croisantti aamupalani, onhan nekin ihan postauksen arvosia juttuja eiks vaa? Haha, okei ei nyt oikeestaan oo, mutta tätä miun arki oikeestaan on. Kuvailen vaan omaa pärstääni, ruokia, nään jossain välissä kavereita, kattelen sarjoja, teen kouluhommia  jos sellasia on, eli miun postaukset ei tosiaan piä sisällään mitään erikoisia juttuja. 

Oon vieläkin koulusta muutaman askeleen jäljessä ja oon nii pettyny itteeni kui epäsosiaalinen oon?! En vissii ees tunnista itteeni koulussa, kun vaan istun ja oon hiljaa, emmie todellakaa oo semmonen. Ajatellaan vaik näin, kun on jotain kyselyjä, tai jotain tilanteita jossa sun pitäs kuvailla ittees, niin oon aina sanonut ilonen, puhelias, tuun kaikkien kanssa toimeen ja huumorintajuinen. Mut nyt kun kattelen välillä itteeni, nii huomaan, että ehän mie oo mitää tommosta. Tai oon mie joskus, mut ennen olin aina. Ehkä aika sitte muokkaa ihmisiä ja niiden luoteenpiirteitä. Okei, miust on ain ollu tosi hankalaa kuvailla ja eritellä miun luonteenpiirteitä, tuntuu et pöhpah en mä mitään luonnetta omaa :D Okei, kuulostaa tosi typerältä, mut sellai et nykyään oon paljon sokeempi miun luonteenpiirteille, tuntuu et en enää osaa just nimetä niitä tai sellai havainnoida et miulki on jotain luonteenpiirteitä. Kuulostaa nii sekopäiseltä, mut ehkä tajutte mitä ajan takaa :D

Noniin, nyt sekopäiset selitykset sikseen ja vähän tarinointia. Käytiin äsken kuvailemassa siskon kanssa parit outfit kuvat, ja croisantti aamupala kuvat on viikonlopulta. Noi oli super hyvii! Jotai random kasviksia vaan sinne sisään ja siinä se, oli kyl oikeesti herkkuu ja ihan söpön näkösiä! Tänään miun ois tarkotus mennä miun kaverille Marille jillailemaan. Ihanaa alkanutta viikkoo kaikille! :-)

love, roosa 

2 kommenttia:

  1. "Tätä miun arki oikeestaa on, kuvailen omaa pärstääni" XDXD " Jotai random kasviksia vaan sinne sisään" XD oot hulvaton.

    VastaaPoista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥