Sivut

torstai 7. kesäkuuta 2012

whaat ?

Miks toi blogin otsikko juttu ei oo keskellä ? Se vaa yhtäkkiä pomppas tonne sivummalle, ja sitten tuohon oikealle puolelle jäi hirveesti tilaa. Ööö, onpas outoa. Mutta miten vaan, sitte ku tuun kotio, niin muokkaan hieman tätä ulkonäköä ehkä kesäsemmäksi, tai jonkinlaiseksi. Tuli yhtäkkiä sellanen juttu, että en enää jaksa katella tätä samaa banneria kuulkaas!

ps. mulla on menny täällä reissussa kivasti ja on ollu hauskaa! :) kuitenkii kiva päästä sitte sunnuntaina kotio. :)

love: Roosa

4 kommenttia:

  1. Hei joo mulla on kans toi sama problema et toi kuva siirty vasemmalle mut muokkasin mun bannerikuvaa sillee taidokkaasti et vasemmalle vaaleet tai ni xdd

    ja nytte ainaki mulla iha perus (:

    VastaaPoista
  2. Moikka!
    Sun blogi on tosi kiva (:
    Mun blogissa ois sulle pieni haaste (;
    http://laurasblogslaura.blogspot.fi/2012/06/versatile-blogger-award-haaste.html

    Joten sinne vaan!(;

    VastaaPoista
  3. Sun pitää vaan laittaa se html koodi takas niin sit ne menee keskelle :) Jos vaihtaa joitain asetuksii ne voi pompata yleensä tonne reunaan :)

    VastaaPoista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥