Sivut

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Nyt se koitti..





Tää oli aivan ehdottoman pakollinen postaus! Eli tänä aamuna meidän pieni Pinus teki 5 järkyttävän suloista pentua! Ihanaa, aaw! Ne on niin sulosia, vaikka tommossia rotan näköisiä pikku tuhnuttajia onkii, hihi! No okei, ehkä täällä en niitä ala 'kaupittelemaan', hehe. Mutta joo. :) Hyi, mun ääni tuossa videolla on järkyttävä, mutta yrittäkää kestää! ooooi.. ne on vaan on niin söpöjä! Ymmärrätte varmaan ton laadun, koska tommossiista ei voi ottaa salamalla kuvia & ne heiluu koko ajan ja pyörii.. eli laatu siksi huono.. ja oli muutenkin TOSI huono valaistus! 

Love: Roosa

9 kommenttia:

  1. Aaws ku oikeesti jotkut voi olla noin sulosii!!n.n
    Mulla on täl hetkel 3 ja puoli kuukautinen koiranpentu ja sitä tekis mieli kokoajan paijata ni ei sit noita! Aaaws:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä muuta sano! noi on kyllä niin söpöjä & varmasti se hauvakii! :):)

      Poista
  2. On noi söpöi! Vaikkei kuvista sitä söpöyttä nääkkään. Mut oon ollu ite kans todistaas 4 kissanpennun syntymää, joten tiedän. Ja nyt ne on jo emoo isompii ja 6 vuotiait. :( Söpöjä!

    VastaaPoista
  3. Moi Roosa!
    söpöjä on, mut mulla ois vähän muuta asiaa...
    Mistä saat ton blogin otsikon noin hienoks?
    siis sillee keskelle ja noita kuvia(esim.noi sydämet,huulet ymsyms).
    Mulla on sairaan ruma,nii ois kiva saada apuu! Hei mahtavaa,jos kerrot?
    Ja mikä malli sul on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Laura! :)

      Mulla on ihan se picture window, mutta oon muokannut sen ihan täysin.. :D Ja kiitos siitä otsikko jutusta ja tosiaan saan sen silleen, että tallennan koneelle googlesta kuvan joss aon valkoinen tausta, menne picnik sivustolle ja siellä kirjotan valkoiseen taustaan 'New Day' ja sitten tallennan. Ja noi pallot & sydämmet saan, kun nekii koneelle tallennan jostain googlesta tai sitten sieltä picnikistä etin.. :) Ja sen tohon saan silleen, että pistän otsikon asetuksista valkoseks & SUPER pieneks, sitten menen asetuksiin ja laitan ton siihen ylätunnisteeseen. :) aika epäselkee tää mun selitys..

      Poista
    2. Joo,tajusin _jotenkin_,mutta ku mistä sieltä Picnikistä saa sen pelkän taustan...?

      Poista
    3. lataat sen googlesta & laitat sen picnikkii. (:

      Poista
    4. nii,kyllä mä sen osaan,mutta siis en pysty kirjoittamaan sinne,pystyn vaan laittaan kuvan... :/

      Poista
    5. nonii, nyt vasta tän huomasin. :) siellä on se osio jossa on joidenkii kirjainten kuvia, niin sitte painat sitä ja sitte kirjotat siihen vasemman puoleiseen palkkiin. :)

      Poista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥