Sivut

torstai 19. huhtikuuta 2012

ei-kuvia-ollenkaan postaus

Heippa moi!

Halusin pikaset kuulumiset kertoa tässä ei-kuvia-ollenkaan postauksessani. Eli tosiaan oon tänään ollu super hyper väsynyt! Pää ollu kipeee ja sillee, mut se kai johtuu, ku joutunu koko ajan lukea jotain surkeaa kirjaa ja maantietoa ja sitten pitää kerhoa ja sellaista. No mut sitte lenkki ihanaisen ystäväni Miian kanssa piristi kivasti!:) Ja sitten ajastus viikonlopun suunitelmistakii saa mielen pirteemmäks. Mut tosiaan tähän aikaa & näin väsyneenä ei saa mua mikää enää pirteeks ! :D

Nyt voisin suunnata tonne nukkumaan, vaikka viellä 1-2 kappaletta koe-alueesta lukematta, mutta hupsista! ps. tää mun koulun käynti on vissii laskenu tätä loppua kohde, vaikka sen pitäs nousta?! taino oikeestaan, kokeista tullu nyt vaa jotian 8, mutta silti oon panostanu vaan vähän..

Eipäs mulla muuta, palaillaan pian!

Love: Roosa

1 kommentti:

  1. Moi,
    voitko kattoo mun kommentin siihen "kissanpennut"-postaukseen tai siihen...?

    VastaaPoista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥