Sivut

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

HAASTE

- Kiitä haasteen antajaa linkittämällä tämän blogi postaukseesi
- Kirjoita itsestäsi 7 faktaa (mitä useat eivät tiedä)
Eli kiitos Emmalle!


1. Kun tein joskus marsipaanikakun, niin rakastuin noiden ruusujen muotoiluun, ja kieltämättä niistä tuli oikeesti upeet! Vaikka nyt itse sanonkin.. (tuo ei oo miun tekemä siis)

2010_0728mysigmiddag0021_large

2. Oon ihan hullu barbie leffafriikki ! Tosi outoa kun se onkii, mut oon aina vaan rakastanut niitä.. :d

Tumblr_m11cf3kmb11qhazowo1_500_large

3. Oon oikeesti koko ajan rahaton, oikeesti kirjaimellisesti. Mulla ei ole tilillä eikä käteisenä tälläkään hetkellä YHTÄÄN rahaa.
 Tumblr_lwhxcwk8tu1r830jio1_400_large

4.  Kuvittelen vielläkin välillä, että kuuluisin tylypahkaan ja, että ne kirjeet on vaan sotkeutunu matkalla, hah:)

Tumblr_lq4zu88xqa1qedh5do1_500_large

5. Aina, kun oon yksin kotona laulan järjettömän kovaa & pidän vaan jotain omia laulushowta. 

Krisulaulaa_large

6. Oon järjettömän blondi. En tajua oikeesti mitään juttuja.:o

Awesommmeee-elokuva-funny-idiootti-keskiarvo-girls-favim.com-126925_large

7. Bilettäminen ja juhliminen on järettömän ihanaa, rakastan sitä varmaan ihan liikaa ! 

Huomenna-party_large

Haastan teidät kaikki tähän! :) 


2 kommenttia:

  1. Iha loistokohtaus toi "So, if you're from Africa, why are you white?" !!:DD

    VastaaPoista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥