Sivut

lauantai 17. maaliskuuta 2012

Embarrassing situation










Järkyttävän hävettävä se meidän bändikilpailu, meidän osalta. Kaikki muut lauloivat hirveen raskasta metallia ja me - Christina Aguleiran Beautiful. Järkyttävän nolo tilanne. Ja meillä oli viellä triangeli siinä biisissä ! Eikä kitaraa & bassoa! Mitä me oikeesti ajateltiin aluks, kun osallistuttiin siihen?  Kaikki muut oli tositosi hyviä soittamaan & järisyttävän lahjakkaita! Niinkuin tuosta videolta näkyy, taino kuuluu, vaikka hieman epäselkeästi kuuluukin, mutta kuuluu kummiskin! Mutta.. kokemus sekin! Ja siellä oli kuitenkii ihana esiintyä, kun paikka oli tosi upea! :) Eli oli kuitenkin hauska reissu, eli ei ihan hukkaan mennyt..

Tänään siis lähettiin sinne joskus 1 maissa & sieltä palailtiin joskus.. puoli 7. Siitä piti mennä pitää pikkusille lapsille discoa ja nyt olen palautunut kotiin. Äsken kävin rentouttuvan kuumassa suihkussa, laitoin kasvonaamion (ja tuli muutes tosi pehmeet posket edellisessä postauksessa kuva kasvonaamiosta, suosittelen), sitten letitin hiukset & nyt latailen jotain leffaa koneelle, että voisin sitä kattella & mussuttaa lauantaikarkkeja. Voisin kuitenkin aikasin mennä nukkuu, ku nyt jo ihan naatti. Eli öitä kaikille mussuille!

PS! PERJANTAINA TULI MUN TEKEMÄ JUTTU MUN BLOGISTA CURLY LEHTEEN! [oon siellä kirjottajana], laitan linkin sinne sivuille, niin voitte esim. ilmatteeksi tilata lehden kotiin tai netissä lukee sitä lehteä. [uusin lehti ei oo sinne viel kerenny, eikä mulle kotiinkaa asti, mut eiköhän se tule pian..] Ilmotan aina täällä, että minkä tekstin oon kirjottanut, et tiiätte ainakii lukee oikeen. ;) uusimmassa tosiaan oli blogista/blogeista juttua.


Love: Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥