Sivut

sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Cemetery

Tänään tulee vaan tekstiä, mut tää on pakko jakaa tänne, koska tänään tapahtu jotain outoa, ku kävin lenkillä. Eli siis.. menin tosiaan lenkille & päätin mennä ihan vain huvin vuoksi hautausmaan poikki. Siinä alkuvaiheessa, kun kävelin aloin miettiä, että tuntuukohan se jotenkin erikoiselta, ku kävelee hautausmaalla, että pitäskö miun tuntee jotain surua, kun siellä on kaikki kuolleita. No, kävelin jonkin matkaa & lueskelin niitä hautakiviä, ja älysin, että mie en tunteunut mitään. Miusta ei tuntunut yhtään pahalta vaan seistä siellä niiden kaikkien kuolleiden keskellä, enkä tuntenut yhtään sääliä. Se oli kauheeta, koska oon aina kuvitellut olevania suhteellisen empaattinen ihminen, joskus, tai oikeestaan harvoin, mutta just jossain hautajaistilanteissa, voin hyvin tuntea mitä ne toiset ihmiset tuntee & kokee, mut nyt.. ei tuntunut miltään. Mie oikeestaan nautin siitä rauhasta. No.. sitten mie ajattelin, et kai miun pitäs jotakin kunnioitusta osottaa, kun ihan huvin vuokseni siellä kävelen (kuulosti ihan tyhmältä), joten aloin hyräilee maankorvessa kulkevi lapsosen tie, kappaletta. Okei, myönnetään se oli outoa. Eikä tuntunut edelleenkään missään. No sitten häippäsin jo sieltä.

Oon alkanu pikku hiljaa epäilee, et mie oon oikeesti aika kauhee ihminen. :o Hautausmaalla ei pitäs kävellä ihan vaan huvin vuoksi. Miun pitäs tuntee siellä surua & myötätuntua & ehkä vähän pelkoa, mut en oikee tuntenut mitään..

Olipas outo & ERITTÄIN tylsä postaus, mut joskus vähän tämmöistä syvällisempää, eikä vaan ilosista jutuista & hauskoista tapahtumista olevia postauksia, eikös? :)

Love: Roosa

10 kommenttia:

  1. een mäkään tunne mitään erityisempää hautausmaalla, vaikka oon muuten aika herkkä ihminen (vaikkei siltä aina näytäkään :D ja herkkyyshän ei tarkota ettei vois olla ihan ok itsetunto). okei tulipas sekava kommentti

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihanaa, et joku on vähän samalaine ku minä ! se oli vaa ihan outoo..:D

    VastaaPoista
  3. kiva blogi (: käy kattoon myös mun ja liity lukijaks jos tykkäät (:

    http://impossibledream-mollu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Mä taas aina oon hirvee angs hautausmaalla ;D hohoo, osaan kuvitella siut siellä hyräilemässä (; Miksi en ollut siellä sillon! :D

    VastaaPoista
  5. jos mä nään haudan missä on lapsi makaamassa, siis se on kuollu nuorena, mikä on kuollu tosi nuorena, sit rupeen aina jostain syystä miettii et mihin ne on kuollu ne lapset..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii toi on kyl ihan totta! se on kyl oikeesti kauheeta nähä, jos siel on jonkuu pikkusen hauta. :(

      Poista
  6. musta on jotenkii tunteetonta kävellä hautausmaalla tuntematta yhtään mitään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se tässä just olikin, että oli ihan outoa, kun ei tuntunu yhtää esim. surullisesta tai pelottavalta!:D

      Poista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥