Sivut

keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Rillipöllö

Tässä taas pitkään aikaan en oo postauksia laitellu, mutta nyt sitten laitoin, kerrankin.. (:
Viikonloppu siel turussa meni ihan kivasti, mut alkoi jo tuo jeesustelu tursuamaan molemmilta korvista ulos ! En tietenkää mitää uskonnollisia ihmisiä vastaan oo, mut huoh.. miten ne jaksaa sitä ?

Nää muutamat päivät oon kirjaimellisesti vaan löysäilly kotona. Oon jättänyt tv:n rauhaan ja kaikki mahdolliset sarjat ja alkanu lukemaan ! Luen vaan koko ajan tuota twilight- sagaa. Nyt aamunkoissa, koska hyppäsin uusikuun ja epäilyksen välistä pois, hihi. Tässä tulee nytten vähän kuvia ittestäni ja muusta muksusta. :)
AINIIN, sain RILLIT ! hehe, unohin ihan kertoa, mut ei se niinkää ollennainen osa miuta oo, koska en käytä niitä koko ajan.

 tein tosiaan pikkupizzoja yhtenä päivänä, taino en mää niitä ite tehny, kun ostin mut kummiskin silleen tein, koska uuniin ne pistin, hehe. Oli hyväää !
 tämmöistä yleistä kuvaa ittestäni, booring, sori. :)

Iskä osti mulle tänään eyelinerin, koska tarvitsin semmoista, outoo, että se itse ehotti sitä ! Olin kyl sille siitä puhunu, mut se on aina meikkejä vastaan tai jotn. Mut osas hei ite oikeen ostaa, eli ISOT APLOODIT ISILLE! :)
JA LOPUKSI. Rillipää kuvani. Eräs ystäväni sanoo, et oon rillipöllö, mut kai mie sit vähän jo taidan semmonen olla, sääli se.

Tänään loppu päivästä olis luvassa läksyjen teko, suihkussa käynti ja armotonta aamunkoi lukemista! Ainiin, unohin kertoa, että kun olin turussa ostin ginatricotista farkkulegginssit, sitten ostin h&m:ästä valkosen kajaalin, mutta KAPPAS kerpele, se pussi katos. Ette usko kuin ketutti.. :(

Love: Roosa

3 kommenttia:

  1. Musta noi rillit sopuu sulle! :)

    Ja itte oon lukenu twilight kaikki joku 2-3 kertaa läpi. Ja Aamunkoin oon lukenu 5 kettaa hihi ^^
    Jos et oo lukenu niitä aijemmin kannattaa lukee myös epäily koska se on hyvä, mut uusikuusta en sinäänsä kauheesti tykkää koska, hmm..no kun Jacob ei oo ihan lemppari hahmo mulle :DD

    VastaaPoista
  2. joo siis oon lukenu houkutuksen vissii 2-3 kertaa, uusikuun kerran, epäilyksen kerran ja aamunkin 1½ :D miusta Jacob on taas oiken ihana ! (-:

    VastaaPoista
  3. :DD Aamunkoissa se onkin ihana mut muissa...:D

    VastaaPoista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥