Sivut

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Pakosalla?

Voihan elämä. Greyn Anatomia, kun loppu siirryin pakoon ja nyt oon vaan 1-2 päivää tuijotellu sitä tyylii taukoamatta! Tänäänkin vaan 5h tuijotin putkeen, kunnes sitten siirryin koneelle, lol. :D Mut joo tosiaan. Mulle kuuluu ihan hyvää nyt silleen pitkästä aikaa! Viikonloppuna ollu kaikkee ihanaa syömistä kotona, koska veli täytti 19-vuotta. Siivoillu oon pikkasen, kattelu pakoo ja semmoi. Tänäänkin iskä korjas ton peilin niin kiinitettii se seinään ja ostettiin siihen jotain hyllyjä pari viikkoo sitten. Kohta keksin siihen jotain laatikoita tai kynttilöitä tai jotain koristeita. :)

Mua on alkanu tässä vähä aikaa sitten kunnolla ärsyttää mun iho! Se on tosi surkees kunnos, vaik ei ehkä sitä muut osaa ajatella tai panna merkille, mutta ite sen huomaa tosi selkeesti. Posket täynnä kaikkii näppyjä, kuivaa, mustapäitä, arpia ja muuta. Ei oo kivaa.. mut joululahjaks pyydän sen ihonhoitosarjan proactive jutun. Mitä veikkaatte, että tehoaako? Oon lukenu tuolta plaza sivulta ja suomi24 sivulta ja oikeestaan KAIKKI on sanonut, että toimii, mutta toivotaan! Hinta, kun tilais netistä on 75,95e,  tositositosi kallis, mutta toivottavasti sen arvonen!

Nytpä ei sitten muuta.. (:

Love: Roosa



6 kommenttia:

  1. Uusi lukija!

    Jaja oon kattellu tota teijän blogia The singer amateurist. Mut että varmaan postaasinne enää kun vika postaus on tullu 14.elokuutaa :)

    VastaaPoista
  2. Voooi ohan super hianoo! En omaa kovin montaa lukijaa, joten yksikin lukija lisää on ihabaa! Joo ja tosiaa se blogi loppu aika lyhyeen.. mut jos sulle tulee postaus ideoita mieleen niin kerro ihmees ! :) otansemmosii toki vastaan, jos tulee. Ja en kirjota kovin useasti, mut toivottavasti jaksat luitekii lukee ! <;

    VastaaPoista
  3. Mur, tuli edellisee tekstii huisisti virheit ku puhelimel yritän kirjotella, joka on harvinaisen vaikeeta !

    VastaaPoista
  4. Joo, luin pikasesti niin en huomannu eipä se mtn :)JAJA ihanii noin joulufiilistely kuvat!

    VastaaPoista
  5. kiitos! (: mutjoo, jatka toki lukemista! :)

    VastaaPoista
  6. pakko kommentoida, mut mulla IHAN TÄYSIN sama juttu ton Paon kanssa! siis ihan samalla tavalla kävi mulle! :o se on kyllä niin surullinen :(

    VastaaPoista

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥