Sivut

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

The Wrong Body

Otsikko kuulostaa jotenkin semmoisseelta, että vaikka olen tyttö/nainen, tahtoisinkin olla poika/mies ja tuntisin itteni jotenkin olevani väärässä kehossa, mutta ei.. asia on ihan toista luokkaa. Eli n. kaksi päivää sitten näin unta, että olin raskaana. Eli tunsin olevani väärässä kehossa, koska unessa näin, kuinka kätilö hääri luonani jotain, joten olin väärässä kehossa, koska olisin halunnut olla kätilön roolissa, en synnyttäjän. Eli nyt päätin vähän kerto siitä unesta, se oli jotenkin.. hassu. Tai eiköhän kaikki unet yleensä olekkin hassuja.. :)

Just a Dream - Eli olin unessa 15-vuotias, mutta toisaalta 19-vuotias nuorinainen. Näytän ihan vain tältä, kuin nykyäänkin näytän (kuva tuossa vasemmalla puolella, siinä pienessä tekstissä), eli ei mitään erikoista. Uni alkoi siitä, että istuin leikkauspöydällä tai synnytyspöydällä, tms. Itkin siinä, kuinka minua pelotti synnytys, että se koskee kauheasti ja muuta semmoista. Mitään supistus kipuja miulla ei tuolloin ollut. ;o Äiti ja kummitätini oli vieressäni ja rauhoitteli minua. Itkin siinä, että "apua,apua.. se koskee kuitenkin kauheasti, kai mä saan epiduraalin, ja apuaapua, ei kai se satu kauhesti, äiti auta mua, en haluu synnyttää"- ja muuta pientä valitusta. Siihenpä äitini tokaisi "Roosa ei mitään hätää.. sut keisarileikataan ja nukutetaan siks aikaa." (Huom, keisarileikkauksessahan ei nukuteta, mutta unessa se meni vain noin..:D) Siihen mää huokaisin helpotuksesta, ja kyselin "Eli herään tuolta synnytysosastolta (tms, missä on äidit ja vauvat) ja mua ei koske mihinkään?", no sitten äitini vasta pommin laukaisi.. "Ei Roosa kulta, sinut herätetään kesken leikkauksen.. se saattaa koskea hieman, mutta kyllä sä sen kestät", "ainiin, unodin mainita, että sulta leikataan kans sappi irti.", sitten aloin jotain itkeä lisää  ja lisää ja huutaa, että apuaapua, mä kuolen, yms. Tässä kohtaa tulee pieni musta aukko, kun en muista mitä tapahtu, mutta sitten sen jälkeen heräsin synnytysosastolta, tms ja mulla oli joku vauvan sänky vieressä ja siinä oli kaksi vauvaa. Hups, olin sitte saanut kaksoset.

Eli tuommoinen pikku uni, ja toivottavasti saitte jotain selvää. Eli ei tietenkään sanasanalta noin mennyt, mut aikalailla suunilleen.. Se oli jotenkin järkyttävän kauhee. Näkisinpä joskus unta, että olisin synnytyssalissa, mutta olisin se kätilö siinä, enkä se synnyttäjä. Ja vielä enemmän, kun nään tommossia unia tai luen toisten blogeista synnytys kokemuksia (Esim. > http://thechildwithherownchild.blogspot.com/), niin alkaa pelottaa, et sitte joskus, kun saan oman lapsen, niin se synnytys varmasti koskee ihan järkyttäväsit, yää. Oon hirvee pelkuri tommossiissa jutuissa, mut kai sitä sillo haluu niin kovin ja on valmis tekee vaikka mitä sen eteen, ei tie.. :)

Tästä päivästä sen verran, että kuulin tänään ihanan jutun, jonka joku oli sanonut ja se ylllätti ihanasti ja piristi sillee mukavasti päivää, mut sit kans toi heiman heikeen tunteen, tai sillee. Kohta ollaan menossa kattoo eräälle  ystävälleni Miialle elokuvaa Black Swan ja sen jälkeen varmaa ulos. Vois pikasesti käydä suihkussa pesasee hiukset, et saa helpommin laitettua ne. Ainiin, tänään oli ne Sofian rippijuhlat ja oli kivaa! :) Hyvä ruoka (+seura), parempi mieli ! :)

Aurinkoista päivää kaikille 


Love: Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa toki, se piristää kivasti ! ♥